Betalingsmogelijkheden


Betalen met PayPal

PayPal is één van de veiligste, en de meest gebruikte manier om te betalen op het internet. U kunt met uw bankrekening betalen via een vooraf aangemaakte of een aan te maken PayPal-account, of met een Creditcard zonder verdere registratie.

Als je nieuw bent bij PayPal, kan je jou als gast aanmelden en met creditcard betalen, of een PayPal account openen om de betaling over te maken via jouw bankrekening. Indien je al een PayPal account hebt, kan je inloggen met jouw gebruikersnaam en de betaling bevestigen.

U ontvangt van PayPal altijd een overzicht van deze betaling op het opgegeven e-mailadres.

Betalen met iDEAL (Nederlandse banken)

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen Nederlandse bank.

In een paar stappen is de betaling gedaan:

  1. U kiest iDEAL als betaalmethode.
  2. U selecteert uw bank.
  3. U komt direct in het internetbankieren van uw bank en logt in op de voor u bekende manier.
  4. De gegevens van uw betaling zijn al ingevuld en u keurt de betaling goed.
  5. Uw bank toont direct een bevestiging van de betaling.
  6. U keert terug naar de webwinkel; bestelling en betaling geslaagd!

Betalen met Maestro/Bancontact

Wanneer je kiest om te betalen met Bancontact/Maestro, wordt je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van jouw bank. Bij deze betalingswijze word je betaling direct afgeschreven. Om te betalen met Maestro, selecteer je deze betaalmethode bij het uitchecken. Je wordt dan meteen doorgestuurd naar een andere pagina. Rond hier je betaling af. Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging.

Betalen via Belfius, ING of KBC

Je kan er ook voor kiezen om te betalen via jouw account bij Belfius of KBC. Je wordt dan doorgestuurd naar de betaalomgeving van deze bank of de betreffende app op jouw smartphone.

Betaling via bankoverschrijving vooraf

Als u kiest voor betaling per bankoverschrijving, zal uw bestelling verwerkt en verzonden worden zodra wij uw betaling hebben ontvangen. U vindt de gegevens voor bankoverschrijving in de e-mail die verzonden worden na de bevestiging van uw bestelling. Bestellingen worden automatisch geannuleerd als uw betaling niet is ontvangen binnen 21 kalenderdagen nadat de bestelling is geplaatst.

Indien u uw bestelling snel wilt ontvangen, kan u ons een betalingsbewijs doormailen naar orders@opi-belgium.be. Uw bestelling kan vanaf dat moment verwerkt worden.

Wanneer uw betaling is ontvangen, dit is meestal binnen de 5 werkdagen, sturen we u per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Vervolgens zullen we uw bestelling verder verwerken en uw artikelen samenstellen en klaarmaken voor verzending. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bericht van onze vervoerder DPD.

De factuur zal bij uw bestelling in de doos zitten of wordt u per mail opgestuurd.





Indien u nog bijkomende vragen heeft, kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst op 0032 474 80 23 22 of via het contactformulier.

Onze klantendienst in bereikbaar van maandag tot donderdag van 10u tot 12u30 en van 13u tot 18u en op vrijdag van 10u tot 14u.