Verzending en levering

Voor een snelle levering van uw bestelling doen wij beroep op onze verzendpartner DPD.

 

Uw pakket wordt op het door u aangegeven leveringsadres (thuis, in het salon,...) geleverd. Op de dag van verzending wordt u door DPD per SMS of e-mail geïnformeerd over de leveringsdag en ontvangt u een link met trackingcode, waarmee u het traject van uw pakket en de exacte leverstatus kan opvolgen. Indien u koos voor betaling bij levering vindt u in deze mail ook het te betalen bedrag terug.

Op de leveringsdag ontvangt u een SMS of e-mail met de vermoedelijke tijd van levering.

Verzendkosten België: €7,85 excl. BTW - Gratis verzending vanaf een bedrag van €280 excl. BTW

Verzendkosten Nederland & Luxemburg: €8,5 excl. BTW - Gratis verzending vanaf een bedrag van €280 excl. BTW

Verzendkosten Frankrijk: €15 excl. BTW - Gratis verzending vanaf een bedrag van €280 excl. BTW

Leveringstijd: Uw pakket wordt binnen de 5 werkdagen afgeleverd vanaf het plaatsen van uw bestelling.


Was u niet aanwezig tijdens de eerste leverpoging?

De DPD chauffeur doet standaard 2 leverpogingen. Als je niet aanwezig bent, laat de chauffeur een bericht achter in de brievenbus. De volgende werkdag zal de chauffeur het pakket opnieuw aanbieden. Ben je een tweede keer niet aanwezig, dan laat de chauffeur opnieuw een bericht achter in de brievenbus. Daarop staat wat je kan doen om het pakket alsnog in ontvangst te nemen.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Zodra uw betaling via overschrijving ontvangen is, is uw bestelling klaar voor verwerking. Indien u uw bestelling op een werkdag plaatst voor 15:00 uur, dan kan deze in de meeste gevallen de volgende werkdag verzonden worden (max. binnen de 2 werkdagen). Bestellingen geplaatst op vrijdag of in het weekend worden verzonden op maandag of dinsdag. 
Voor betalingen per overschrijving wordt uw bestelling pas verwerkt na ontvangst van betaling.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Zodra uw pakket verzonden is, bedraagt de levertermijn 1 à 2 werkdagen.


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw pakje wordt verstuurd, wordt u per sms en/of e-mail op de hoogte gebracht door onze vervoerder. In de e-mail staat een link die u de mogelijkheid geeft het pakje te volgen op de site van DPD.


Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten leveren?

Het is niet mogelijk om bestellingen in het buitenland te laten leveren. FABY BENELUX levert enkel bestellingen in België, Nederland, Frankrijk en Luxemburg. Bestellen kan ook enkel uit België, Nederland, Frankrijk en Luxemburg.





Indien u nog bijkomende vragen heeft, kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst op 0032 474 80 23 22 of via het contactformulier.

Onze klantendienst in bereikbaar van maandag tot donderdag van 10u tot 12u30 en van 13u tot 18u en op vrijdag van 10u tot 15u30.